بیت کوین کش رایگان

آموزش کسب درآمد از اینترنت بصورت بیت کوین کش رایگان با موبایل

پس از سقوط ارزش ریال، اینروزها رمزارزها مورد توجه ایرانیان قرار گرفته اند. بسیاری از ایرانیان به امید استخراج بیت کوین یا کسب بیت کوین رایگان عضو بسیاری از سایتها و اپلیکیشنها شده و وقت زیادی را صرف می‌کنند و در نهایت آن سایت کلاهبردار شده و وقت و زمانشان هدر می‌رود.

از سوی دیگر برخی از سایتها هم که واقعا واریز دارند بدلیل درج اطلاعات غلط امکان آموزش کسب درآمد از اینترنت خود را ندارند. در این راستا سایت ارزجهانی یکی از اپلیکیشنهای موبایل که واقعا بیت کوین کش هر چند کم می‌دهد را معرفی می‌کند. این اپلیکیشن تا همین الان که این متن را می‌نویسم با ایرانیان مشکلی نداشته و در دو نوبت به من پرداختی داشته است.

Free Bitcoin Cash

The new and best way to claim your free Bitcoin Cash, from the creators of the longest running and best free bitcoin mobile apps!

The game is really easy to play, with great rewards every hour and additional bonuses! Every week we send BCH directly on the blockchain to your Bitcoin Cash wallet.

چند مورد بسیار مهم پیش از ثبت نام

  • لطفا دقت کنید ساتوشی رایگانی که میده برای بیت کوین نیست، بلکه برای بیت کوین کش هست که ارزش فعلی (یعنی قیمت امروز بیت کوین و بیت کوین کش) به اینصورت هست:

Bitcoin to USD:

One Bitcoin equals7,987.00 United States Dollar

Bitcoin Cash to USD:

One Bitcoin Cash equals390.28 United States Dollar

-کیف پول بیت کوین کش

نکته دوم و بسیار مهم دیگه اینکه در همان ابتدای کار باید یک کیف پول الکترونیکی که بیت کوین کش باشد و نه بیت کوین معرفی کنید. و مهم تر از اون اینکه بدلیل مسائل امنیتی مثل هک کردن و تغییر آدرس کیف پولی شما دیگه امکان تغییر اون آدرس رو نخواهید داشت!لطفا توجه داشته باشید چنانچه آدرس کیف پول هر رمزارز دیگری به جز Bitcoin Cash معرفی کنید پول شما بدست شما نرسیده و از بین خواهد رفت!

  • هشدار مصرف اینترنت موبایل

نکته سوم و بسیار مهم دیگه اینکه در این بازی بیت کوینی شما باید تبلیغات Google Play رو که بیشتر از نوع تبلیغات ویدئویی هستند رو ببینید تا ساتوشی دریافت کنید و بدلیل ارزش کم ساتوش به نسبت ارزش اینترنت موبایل این برای شما به صرفه نیست، مگر اینکه اینترنت ADSL ی دارید که پهنای باند زیاد و بی مصرفی دارید که با وای فای به گوشیتون وصل می‌شه و در این صورت برای کسب تجربه و حس درآمد بیت کوینی می‌تونید ثبت نام کنید.

ثبت نام بیت کوین کش رایگان

برای ثبت نام روی متن بالا کلیک کنید که وارد سایت گوگل پلی خواهید شد. بعد از اون اپ گوگل پلی رو باز کرده، برنامه رو نصب می‌کنید و در ابتدا یک ایمیل و آدرس کیف پول می‌خواد و همانطور که عرض کردم حتما باید ادرس کیف پول بیت کوین کش بدید نه هیچ رمزارز دیگه!

یک کیف پول بیت کوین کش مطمئن

این بخش چون دیگه شوخی بردار نیست باید بیشتر دقت کنید. چون سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی کیف پول دیجیتال ارائه میدن، اما خطر اصلی که متوجه ماست اینه که ایرانیها در تحریم هستند. پس اگه یک کیف پول مطمئن نداشته باشید، هر لحظه ممکنه حسابتون بسته شه و کل موجودی کیف پول الکترونیکیتون از بین بره. به این خاطر پیشنهاد می‌کنم برای ثبت نام و همچنین هر بار ورود و انجام انتقال و دریافت در کیف پول از وی پی ان – VPN استفاده کنید.

پس بهترین کیف پول دیجیتالی پیشنهادی من بایننس هست که راهنمای ثبت نام رو با کلیک روی کلمه بایننس می‌تونید دریافت کنید.

حالا بخشهای مختلفی که می‌تونید کسب درامد داشته باشید:

برای کسب درآمد بیت کوین کش رایگان ما ایرانیا با دو بخش اول که رنگی هستند کار داریم و تنها به این دو بخش توجه داشته باشید:

راهنمای کسب ساتوشی رایگان با اپلیکیشن موبایل اندرویدی

روی دکمه زرد رنگی اول که نوشته Hourly claim Available! کلیک می‌کنیم و بعد با این صفحه مواجه می‌شیم

آموزش کسب درآمد ارز دیجیتال (رمزارز) رایگان با اپلیکیشن
آموزش کسب درآمد ارز دیجیتال (رمزارز) رایگان با اپلیکیشن

سه لایه جداگانه رو مشاهده می‌کنید. برای شروع باید روی دکمه پایین که Spin Prizes هست کلیک کنید تا گردونه بچرخه و در نهایت ممکنه روی یکی از اعداد بایسته یا اینکه روی دکمه‌های B بایسته که به این معنی هست شانستون زده و می‌رید به لایه بالاتر و اونجا می‌چرخه. اونجا هم اگه بره روی B طلایی باز شانستون زده و در نهایت می‌ره لایه بالایی

در هر بار فعال شدن چرخاندن اسپین شما دو شانس چرخاندن دارید، بعد از اون برای بدست اوردن دو شانس دیگه باید ویدئوی تبلیغاتی ببینید و هر چه بیشتر پیش بره برای هر شانس چرخاندن باید یک ویدئو ببینید تا در نهایت دیگه شانس چرخاندن وجود نداره و حالا کار مهمتون اینه باید روی بالاترین عددی که بدست اومده کلیک کنید تا به حسابتون اضافه بشه.

درآمد از بخش Bonus claim Available

این دکمه آبی همانطور که در تصویر بالا گفته شد بخش دیگر درآمد زائی می‌باشد که با ورود به ان تعدادی عدد را می‌بینید که با چرخاندن اسپین هر بار مبلغی شانسی به حساب شما واریز می‌شود. که البته در مقایسه با روش اول درآمد بسیار ناچیزی است.

کسب درآمد از بازی بیت کوینی در سایت ارزجهانی
کسب درآمد از بازی بیت کوینی در سایت ارزجهانی

چطور درامد ارزدیجیتال رو به ریال ایران تبدیل کنیم:

خب فروختن رمزارز به سایر ایرانیان که به ارزدیجیتال نیاز دارند بهنرین راه هست. پس شما نیاز به یک روش مطمئن دارید که ارزدیجیتال خودتون رو به نه به یک کلاهبردار، بلکه فرد مطمئنی بفروشید و برای اینکار نیاز به یک سیستم و سایت واسط مطمئن! هست که می‌تونید در لینک پایین اطلاعات کاملی پیدا کنید:

بهترین سایت خرید و فروش بیت‌کوین

اما نکته مهمی‌که باید توجه شما رو به اون جلب کنم این هست که چرا اصولا رمزارزی که به سختی بدست میارید رو باید بفروشید؟

چون می‌تونید خرید و فروش کرده و بیشترش کنید:

راهنمای خرید و فروش بیت‌کوین در صرافی جهانی بایننس

پس از همون ابتدا ادرس کیف پول دیجیتالیتون رو بایننس انتخاب کنید. چون اگه سایت یا اپلیکیشن دیگه باشه یه بار کامزد برای دریافت کم می‌شه و بار دیگه برای انتقال به بایننس. پس از همون ابتدا بایننس رو وارد کنید که کارمزد کمتری بدید.

  • چرا باید در این اپلیکیشن فعالیت کنیم؟

کسب تجربه بدون ریسک و بدون نگرانی از کلاهبرداری و برداشتن گام‌های اول برای ورود حرفه ای به دنیای رمزارزها

آنتی ویروس رایگان

چنانچه قصد دارید بصورت حرفه ای وارد دنیای ارزدیجیتال یا همون رمزارزها بشید نصب و مهم تر از اون به روزرسانی یک انتی ویروس حرفه ای رو فراموش نکنید

آنتی ویروس رایگان برای بیت کوین و ارز دیجیتال

اطلاعات بیشتر درباره بیت کوین کش

نماد این رمزارز BCH می‌باشد که بعد از هاردفورک از بیت کوین جدا شد

هارد فورک یا همان چنگال سخت (به انگلیسی: Hard Fork) زمانی اتفاق می‌افتد یک زنجیره از بلوک‌ها از زنجیره بلوکی جدا شوند و به‌طور مستقل فعالیت کنند. برای ایجاد یک ارز دیجیتال، برنامه نویسان یک سری کد روی زنجیره بلوکی می‌نویسند که این کد کاملاً قابل دسترس است (متن‌باز) و همه می‌توانند آن را ببینند؛ بنابراین یک ارز مجازی با ماهیت یک کوین روی بستر یک دفتر کل توزیع شده (زنجیره بلوکی) پیاده می‌شود. اگر تغییرات یا اصلاحاتی روی کد نوشته شده اعمال شود، فورک اتفاق می‌افتد.

اگر تغییرات به گونه‌ای باشد که گره‌های شبکه (کسانیکه در شبکه سرویس می‌دهند. برای مثال در بیت‌کوین کسانیکه نرم‌افزار بیت کوین را روی سیستم‌های خود نصب کرده و بیت کوین استخراج می‌کنند) که برای ثبت تراکنش‌ها با یکدیگر در ارتباط بوده‌اند، دیگر نتوانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند، فورک سخت اتفاق افتاده‌است. به بیان ساده، اگر آپدیت جدید برای یک کوین داده شود و گره آن را روی سیستم خود نصب کند و بعد از آن به تراکنش‌های روی زنجیره بلوکی قبلی دسترسی نداشته باشد، در حقیقت فعالیت خود را روی یک زنجیره بلوکی جدید، برای یک ارز جدید و تراکنش‌های جدید ادامه خواهد داد. یعنی با اتفاق افتادن‌هارد فورک، یک ارز جدید با زنجیره بلوکی و گره‌های جدید ایجاد خواهد شد.

هارد فورک زمانی اتفاق می‌افتد که ارتباط بین اعضای شبکه (مثلاً کسانی که بیت کوین ماین می‌کنند) قطع شود. به عبارت دیگر چنانچه برای یک ارز دیجیتال، به روزرسانی انجام شود، در واقع تراکنش‌ها روی یک زنجیره بلوکی جدید و با نوع متفاوتی صورت می‌گیرند. بر سر انجام و عدم انجام‌هارد فورک، میان برنامه نویسان یا توسعه‌دهنگان، گاهی صلح و گاهی جنگ است که پس از گفتگوها و تبادل نظرهای کش مکش دار رخ می‌دهد. وقوع‌هارد فورک می‌تواند به تولد یک ارز دیجیتال جدید منجر شود؛ مانند آنچه در بیت کوین کش رخ داد.

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز ملی

صرافی ایرانی رمزارزها – دولت – رمزارز ملی

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *