تلویزیون ایران و کسب درآمد از بیت‌کوین

تلویزیون ایران و کسب درآمداستودیوهای صدا و سیما، مدارس و مساجد از بیت‌کوین

چند مدتی از ادعای وزیر نیروی محترم مبنی بر زیاده خوری ایرانیان و اینکه چینی‌ها روزی یک وعده غذا می‌خورن نگذشته که خبر رسیده که ایران یکی از هدف‌های اصلی چینی‌ها برای استخراج بیت‌کوین شده و حتی در مساجد ایران که برق رایگان داره، محلی برای استخراج بیت کوین و مال دنیا شده.

در زندگی اقتصاد ساختار این روزهای ایران و جهان البته کسب درآمد حتی توسط مردان خدا و اون هم کسب درآمد از کسب درآمد از بیت‌کوین اشکالی نداره، اشکال در کسب درآمد بیش از حد لیاقت (اختلاس) و کسب درآمد با رانت هست.

برای مثال در مساجدی که برق رایگان برای امور مذهبی هست، خب ایجاد مزرعه بیت کوین کمی‌اشکال شرعی داره.

اما این روزها خبری مبنی بر استخراج بیت کوین در استودیوهای صدا و سیما هست. صداو سیمائی که همین چند مدت پیش کارشناس ارز دیجیتال کسب درآمد از بیت‌کوین رو ملکه بیت‌ها معرفی کرد یا در برنامه ای دیگه کارشناس هر چی درباره ارز دیجیتال و رمزارز گفت رضا رشیدپور و البته بقیه بینندگان تقریبا هیچ چیزی درباره بیت‌کوین و راه کسب درآمد از بیت‌کوین متوجه نشدند.

حالا بخشی از سخنان معاون محترم وزیر نیرو رو مرور می‌کنیم:

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

اجازه سوءاستفاده از برق ارزان برای تولید بیت‌کوین را نمی‌دهیم

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: اگر اقدام موثری در زمینه مصرف برق واحدهای استخراج بیت‌کوین صورت نگیرد این امر به شدت برای صنعت برق مشکل‌ساز خواهد شد و بایستی تا حدود دو هزار و ۵۰۰ مگاوات از توان خود را صرف تامین برق این واحدها کنیم.

تعداد مراکز استخراج بیت کوین در ایران رو به افزایش است، تصریح کرد: روند رو به رشد راه‌اندازی این واحدها به گونه‌ای است که در برخی مراکز برخوردار از تعرفه برق رایگان مانند مساجد و مدارس نیز شاهد استخراج بیت کوین هستیم.

وب سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال

اخبار مربوط به هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال در کره شمالی می‌گویند ارزدیجیتال یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *