بهترین کیف پول بیت کوین

راهنمای انتخاب بهترین کیف پول الکترونیکی بیت کوین برای نگهداری و پس انداز ارز دیجیتال و رمزارز بیت کوین Bitcoin در سایت ارز جهانی

رمزارز بیت کوین یک دارائی باارزش بوده و طبیعتا مانند هر دارائی ارزشمند باید در یک مکان امن نگهداری شود. اما به راستی تعریف یک مکان امن آنهم برای یک دارائی دیجیتال بنام بیت کوین کجاست؟

برای نگهداری و پس انداز بیت کوین شما باید یک کیف پول الکترونیکی داشته باشید و پیش از انتخاب کیف پول بیت کوین باید چند پرسش مهم از خود بپرسید:

بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟

البته هر ملیتی با توجه به وضعیت خود پاسخ جداگانه و انتخاب متفاوتی خواهد داشت. شاید کیف پول‌های الکترونیکی بسیار معتبری در بازار ارز دیجیتال و ارزجهانی وجود داشته باشند، اما برای ما به عنوان یک ایرانی که هم تحریم خارجی هستیم و هم تحریم داخلی (نگرانی از قطع شدن وی پی ان)، طبیعتا نمی‌توانیم از کیف پول‌های معتبر موجود در بازار استفاده کنیم.

زیرا به محض اینکه متوجه بشوند ایرانی هستیم کل حساب و موجودی بیت کوین ما را بلوکه می‌کنند!

بطور کلی از نظر ساختار بندی چند نوع کیف پول الکترونیکی داریم که عبارتند از کیف پول کاغذی، کیف پول تحت وب (هات ولت)، کیف پول سخت افزاری (کیف پول آفلاین) و کیف پول دسکتاپ که نوع سوم انتخاب بهترین می‌باشد

هات ولت Hot Wallet خوب یا بد؟

کیف پولی که روی بستر اینترنت است را‌هات ولت یا کیف پول داغ می‌گویند که علت این نامگذاری ریسک بالایی است که اینگونه کیف پولها دارند. اما خب زندگی کردن یعنی ریسک و البته باید به میزان دارائی‌هایمان امنیت آنرا افزایش دهیم.

کتاب الکترونیکی امنیت کیف پول بیت کوین

اگر دارائی شما بیش از یک واحد بیت کوین است نیاز به افزایش امنیت در سطح بالاتری دارید و در این راستا خواندن کتاب الکترونیکی پایین را بسیار پیشنهاد می‌کنم:

امنیت بیت کوین و امنیت کیف پول بیت کوین

این کتاب را هم اکنون و با تخفیف ویژه پیش خرید کنید.

سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال

اخبار مربوط به هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال در کره شمالی می‌گویند ارزدیجیتال یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *