پیش بینی قیمت بیت کوین در یک هفته آینده

بررسی پیش بینی قیمت بیت کوین در یک هفته آینده – آیا بیت کوین رشد انفجاری خواهد داشت؟

بازار ارزدیجیتال یا همون رمزارزها یک بازا نسبتا نوپدید هست که توجه بسیاری از افراد دنیا مخصوصا ایرانی‌ها رو به خودش جلب کرده. موفقیت در این بازار بسیار پرریسک نیاز به پیش بینی از وضعیت بازار داره و روشهای مختلف پیش بینی وجود داره.

بسیاری از افراد از انواع روشهای تحلیلی نمودارها، اخبار و حتی رویدادهای سیاسی برای پیش بینی قیمت‌های بازار استفاده می‌کنند. در واقع برای پیش بینی قیمت رمزارز مخصوصا پادشاه اونها یعنی بیت کوین کلماتی همچون شبکه عصبی، تحلیل فاندامنتال، تحلیل تکنیکال، پرایس اکشن، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، ربات پیش بینی رفتار بازار، ربات تاثیرگذار بر روی قیمت بازار و .. به گوش می‌رسه که بسیاری از اونها می‌تونه درست باشه اما نکته بسیار مهم اینکه در تمامی‌این تحلیل‌ها و پیش بینی احتمال خطا هم وجود داره و به این خاطر افراد حرفه ای در این بازار همه زندگی خودشون رو بر روی پیش بینی‌ها قرار نمیدن، بلکه یک سبد رمزارز دارند و در خرید و فروش هم بصورت پله ای ورود یا خروج می‌کنند.

پیش بینی قیمت بیت کوین در یک هفته آینده

در این راستا یک پیش بینی اختصاصی از سایت ارزجهانی www.ArzeJahani.ir هم خدمت شما و لطفا حتما دقت بفرمایید که این پیش بینی از امروز چهارشنبه دهم آذر 1400 هست !

با بررسی رفتار بیت کوین در بازار رمزارزها در دو سه روز گذشته به این نتیجه رسیدم که احتمالا دست کم تا یک هفته آینده بین 56000 دلار تا اوائل 60.000 خواهد بود و هرگز یک رشد انفجاری رو نخواهد داشت.

و دلیل منطقی من برای ارائه این پیش بینی ظهور بیماری همه گیر و جهانی اُمیکرون هست.

اُمیکرون یا اومیکرون سویه جدید بیماری کرونا هست که با توجه به ناشناخته بودنش و اخبار بسیار منفی که درباره اون شنیده میشه اجازه هیچگونه رشد انفجاری رو به بیشتر بازارها نخواهد داد. مخصوصا اینکه شایعه شده واکسن‌های کنونی قدرت تشخیص و از بین بردن امیکرون رو ندارند!

و پیش بینی میشه بیت کوین هم در این همین محدوده و رنج ارزش قیمتی خودش در نمودارها طناب بازی خواهد کرد

سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز ملی

صرافی ایرانی رمزارزها – دولت – رمزارز ملی

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *