بیت کوین به داخل کانال سقوط کرد

بیت کوین به داخل کانال 42000 دلار سقوط کرد. ارزش بیت کوین به پایین ترین قیمت خود رسید

رمزارز بیت کوین در ریزشی ناگهانی و در حالی که به 60 هزار دلار رسیده بود ناگهان و در شب گذشته تا کانال 42000 تتر که در چند ماه گذشته بی سابقه بود سقوط کرد و تمامی‌رمزارزها را هم به همراه خود سقوط داد و کل بازار قرمز شد!

بیت کوین به داخل کانال 42000 دلار سقوط کرد. ارزش بیت کوین به پایین ترین قیمت خود رسید
بیت کوین به داخل کانال 42000 دلار سقوط کرد. ارزش بیت کوین به پایین ترین قیمت خود رسید

البته فقط دلار (تتر) بود که به دلیل نتایج مذاکرات برجام ایران با کشورهای اروپایی به کانال 31000 تومان رسید!

همانطور که در خبرهای پیشین گفته شد ترس همه گیر ناشی از بیماری امیکرون یک سد جدی بود که بیت کوین نتواند به ارزشی بیشتر از 60 هزار دلار برسد، و در این بین نهنگ‌های بازار از این موقعیت استفاده کرده و با یک استراتژی مالی دسته جمعی و با فروش بیت کوین باعث کاهش قیمت شدید این رمزارز اصلی بازار کریپتوکارنسی‌ها شدند.

همچنین بر اثر ریزشی شدن بازار نزدیک به دو میلیارد دلار موقعیت معاملاتی در صرافی‌های اینترنتی لیکوئید شد و از بین رفت.

البته افراد قدیمی‌بازار رمزارزها با این ریزش‌های شدید و ناگهانی آشنائی کامل دارند و دقیقا به یاد دارند که ارزش بیت کوین حتی به سه هزار دلار هم رسید! و این بازار صبر و حوصله می‌خواهد که با یک سردی و گرمی‌غوره و مویز نشده و فریب بازی نهنگ‌ها را نخورد و سرمایه خود را به ضرر نفروشد!

در واقع نهنگ‌ها همان دارندگان بسیار عمده رمزارز هستند که با خرید یا فروش جمعی در زمان خاص باعث تاثیرگذاری بسیار بالا بر روی قیمت یک یا چند رمزارز می‌شوند. در واقع همین کار را حقوقی‌ها در بازار بورس ایران انجام می‌دهند.

نکته بسیار مهم بازی نخوردن از نهنگ‌ها و نترسیدن و نفروختن سرمایه است. کاری که هدف نهنگ‌ها می‌باشد تا از این بازار ماهی‌های ریز فراوانی را شکار کنند که شکار عمده ماهی‌های ریز که همان دارائی‌های بازیگران خرد مارکت است در جمع خود مبلغ بسیار درشتی می‌شود.

در واقع نهنگ‌ها با همدستی یک یا چند صرافی اینترنتی بزرگ و به منظور کسب درآمد کلان یک استراتژی مالی را همزمان پیاده سازی می‌کنند.

چون بیماری امیکرون به هیچ عنوان اینقدر ظرفیت نداشت که باعث سقوط قیمت بیت کوین تا این حد شود. زیرا جهان با بیماری مشابه کرونا هنوز دست به گریبان است، اما در تمام مدت چندساله ی وجود این بیماری، بازار بیت کوین رشد خود را طی می‌کرد.

من از این ریزش یک تجربه جدید گرفتم و اینکه نهنگ‌ها در زمانی که احتمال ریزش بازار وجود دارد اقدام به پیاده سازی استراتژی کاهشی خود می‌کنند که ترس از ناشناخته بودن بیماری امیکرون این فرصت را به نهنگ‌ها داد.

سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز ملی

صرافی ایرانی رمزارزها – دولت – رمزارز ملی

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *