شانس برنده شدن 1000 دلار تتر در صرافی کوکوین

شانس برنده شدن 1000 دلار تتر در صرافی کوکوین. با یک روش رایگان شانس بدست آوردن 1000 دلار را داشته باشید

صرافی کوکوین مانند هر صرافی معتبر دیگری رویدادهایی را برای مشتریانش برگزار می‌کند که با شرکت در آن رویدادها یا وظایف شانس برنده شدن

در تازه ترین رویدادی که صرافی کوکوین برگزار کرده به اینصورت است که تمام مشتریانی که فیوچرز اکانت خود را تاکنون فعال نکرده و از آن استفاده نکرده اند، در صورت فعال کردن Futures Account برای نخستین بار و ترنسفر پول از سایر اکانتها در کوکوین (Main Account یا Trading Account ) مبلغی تا هزار دلار را برنده خواهند شد. جمع کل پاداشی که کوکوین در نظر گرفته یک میلیون دلار می‌باشد!

لطفا توجه داشته باشید که منظور شانس برنده شدن نیست، بلکه حتما مبلغی را برنده خواهید شد و برای اینکار نیاز به انجام فیوچرز تریدینگ نبوده و فقط فعال کردن حساب و انتقال پول کافی است.

هشدار!

تردینگ در فیوچرز اکانت بسیار بسیار پرریسک بوده و قمار محض است. پیشنهاد می‌شود به هیچ عنوان در این بخش از صرافی کوکوین فعالیت نکنید! چنانچه خود صرافی کوکوین هم این هشدار را داده است:

Risk Warning: Futures trading is a high-risk activity with the potential for huge gains and huge losses. Previous gains do not indicate future returns. Severe price fluctuations may result in the forced liquidation of your entire margin balance. This information should not be regarded as investment advice from KuCoin. All trading is done at your own discretion and your own risk. KuCoin is not liable for any losses resulting from Futures trading. 

صرافی کوکوین یک صرافی اینترنتی است که در آن می‌توانید به خرید و فروش انواع رمزارزها اقدام کنید. صرافی کوکوین در حال حاضر با ایرانیان بصورت رسمی‌مشکلی ندارد، اما حتما در موقع ثبت نام و فعالیت در صرافی کوکوین از VPS و یا VPN استفاده کرده و کشور خود را نیز ایران انتخاب نکنید.

ثبت نام در صرافی کوکوین

نکته مهم در خواندن این خبر اینکه لطفا به زمان رویداد توجه نمایید! زیرا ممکن است ماه‌ها بعد این خبر را اتفاقی و از طریق جستجو در گوگل بخوانید.

متن ایمیل صرافی کوکوین

Dear Valued KuCoin User,  

KuCoin Futures has launched a time-limited offer for users who made their first deposit/transfer. Users who enable Futures will receive an airdrop bonus. Deposit or transfer assets into your Futures account for the first time to receive an airdrop of up to 1,000 USDT. A total of 1,000,000 USDT prize pool is to be claimed! 

Activity Time: 08:00 on December 1, 2021 – 08:00 on December 7, 2021 (UTC) 

سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز ملی

صرافی ایرانی رمزارزها – دولت – رمزارز ملی

درباره صرافی‌های ایرانی فعال در بازار رمزارزها – نقش دولت و رمزارز پیمان و رمزارز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *