دلایل افزایش ارزش بیت کوین و پیش بینی آینده

دلایل افزایش ارزش بیت کوین، قیمت بیت کوین، نوسان قیمت بیتکوین و پیش بینی آینده ارزش ارز دیجیتال و رمزارزها در سایت ارز جهانی

ارز دیجیتالی بیت کوین در یک دوره کوتاه از 20 هزار دلار برای هر بیت کوین به 3 هزار دلار سقوط کرد و باز هم دوباره از سه هزار دلار به قیمت امروزی 8 هزار دلار سیده است.

پرسش مهم در این باره این موارد هستند

  • علت نوسان بسیار گسترده ارزش بیت کوین چیست؟
  • آینده بیت کوین چه خواهد شد؟
  • چه زمانی بیت کوین بخریم و چه زمانی بفروشیم؟

برخی کارشناسان دلایل قبلی سقوط ارزش بیت کوین را مدیریت بازار بیت کوین توسط فدرال رزرو بدلیل استفاده ایران و روسیه از بیت کوین عنوان کردند که البته هیچ کدام بصورت رسمی‌تایید نشد

اما درباره افزایش ناگهانی قیمت بیت کوین چه دلیلی می‌تواند وجود داشته باشد؟

جنگ تجاری آمریکا و چین بر سر تعرفه‌های صادرات و واردات کالا؟ یا ورود ناو و بمب افکن‌های آمریکائی به خلیج فارس و افزایش تنش و جنگ لفطی بین مقامات ایران و امریکا؟

آیا بدلیل مشکل بودن خرید دلار کاغذی در بازار ارز ایران، و نگرانی از کاهش ارزش ریال باعث هجوم بازیگران خرد و کلان ایرانی به بازار بیت کوین شده و این افزایش ناگهانی تقاضا باعث افزایش قیمت بیت کوین شده است؟

اما در نهایت بدلیل رشد تجارت جهانی و الکترونیکی شدن تجارت، خرید و فروش محصول و سرویس با پول رسمی‌کشورها و یا ارز کاغذی دیگر توجیه ندارد و پاسخگوی تراکنشهای بسیار بالا در سطح جهانی نیست. از این رو یک رمزارز مانند بیت کوین بیشتر استفاده خواهد شد و توسط تعداد بیشتری از وب سایتهای دنیا مورد پذیرش قرار گرفته و در نهایت به ارزش آن افزوده خواهد شد. برای نمونه به زودی خبرهای خوبی درباره ورود ebay به دنیای رمز ارزها خواهیم داشت و این در حالی است که ای بی اکنون پی پال را در اختیار دارد!

  • چه زمانی بیت کوین بخریم و چه زمانی بفروشیم؟

اگر می‌خواهید یک سودکننده واقعی باشید اول اینکه 100% سرمایه زندگیتان را روی هیچ کالا یا خدماتی اختصاص ندهید.

پیش بینی بیت کوین

در زمان قیمت هیجانی خرید یا فروش نکنید! بلکه وقتی قیمت بصورت ثابت ارزان است خرید کنید و وقتی قیمت آخرین افزایش خود را داشت و برای مدت کوتاهی ثابت ماند اقدام به فروش بیت کوین نمایید.

در صفحه اصلی سایت ارز جهانی قیمت لحظه ای بیت کوین و چند رمزارز دیگر را بصورت آنلاین و لحظه ای مشاهده می‌فرمایید.

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال

اخبار مربوط به هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال در کره شمالی می‌گویند ارزدیجیتال یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *