پیش بینی بیت‌کوین و تغییرات رمزارزها

آموزش و راهنمای پیش بینی ارزش بیت‌کوین ،اتریوم و تغییرات رمزارزها و ارزهای دیجیتال در بازار ارز جهانی در سایت ارز جهانی

احتمالا بیشتر ما این حرف رو شنیدیم که می‌گفتند اون قدیما قیمت زمین در طهران مخصوصا بالاشهر تهران مفت بود و با کمی‌پول می‌تونستی نصف تهرانو صاحب شی و مثال هم می‌آوردند که فلانی سر وقتش خرید و برد کرد.

البته این روزها با جهانی شدن سرعت رشد و تغییرات هم بسیار سریع هست. برای مثال قیمت بیت‌کوین در یک ساعت نوسان زیادی داره و توی همین تغییرات می‌شه به سود خوبی رسید. برای مثال ارزش بیت کوین در ابتدا کمتر از یک دلار بود و تصور کن افرادی که حجم بالایی از بیت کوین رو خریداری کردند. یا همینطور انواع سهام داخلی و خارجی مثل سهام گوگل، سهام فیسبوک و …

اما برگردیم به بحث اصلی یعنی پیش بینی که همه سود می‌تونه در توانائی پیش بینی رویدادهای مالی باشه.

برای مثال خبرها و حوادث می‌تونه روی اقتصاد جهانی ، ارزش دارائیهای داخلی یک کشور تاثیر بگذاره.

مثلا جنگ به نسبت بزرگیش و منطقه اش می‌تونه روی اقتصاد جهانی تاثیر بگذاره. برای مثال یه دعوای خونوادگی می‌توه روی دارائیهای اون خانواده تاثیر بگذاره. مثلا خانوم بره مهریه اش رو بگذاره اجرا یا پدر عصبانی یک دو روز پول توجیبی پسر سرکشش رو نده! که تاثیر این تحریم پدر حداکثر شاید روی خرید کافی شاپ محل یا خرید دوست دختر طرف اثر منفی کوتاه مدت بگذاره!

یا تصور کنید در یک کشور فقیر جنگ و درگیری و کشتار بشه. با اینکه جان همه انسانها جدای از میزان دارائی، نژاد و ملیت و جنسیت با ارزش هست، اما این باز هم تاثیر زیادی روی اقتصاد جهانی نداره.

اما تصور کنید یه گروه تروریسی آمریکا رو فقط تهدید به حمله کنه و بتونه توی یه مرکز خرید بمبی هم منفجر کنه. این خبر می‌تونه روی بورس و سهام امریکا و حتی منطقه تاثیر منفی بگذاره و البته هم زمان ارزش طلا که یک دارائی فیزیکی و همیشه با ارزش هست رو بالا ببره.

برای نمونه به این خبر که باعث تاثیر روی ارزش جهانی دلار در برابر سایر ارزها گذاشت دقت کنید: رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود خبر برکناری رکس تیلرسون، وزیر خارجه این کشور را اعلام کرد و همچنین مایک پمپئو، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) را به عنوان گزینه جانشینی تیلرسون معرفی کرد.
انتشار این خبر نگرانی‌هایی را در زمینه افزایش تنش‌های آمریکا با روسیه، کره شمالی و ایران برانگیخت و دلار را زیر فشار شدیدی قرار داد. صبح امروز نیز با وجود کاهش جو منفی حاکم بر بازار، کماکان شاخص دلار به تبع ابهامات پیش روی سیاست خارجی آمریکا در محدوده منفی قرار دارد.

یا مثلا توی ایران هر چقدر که قیمت دلار افزایش پیدا کرد و ارزش ریال ایران از دست رفت، ارزش سهام و رشد بورس ایران بسیار جهش داشت.

حالا با توجه به این الگوها به نظر شما چه رویدادهایی می‌تونه روی ارزش بیت‌کوین تاثیر منفی یا مثبت بگذاره؟

تصور کنید یه سایت و صرافی جهانی که کیف پول الکترونیکی بیت کوین ارائه میشه هک بشه! یا دولت امریکا بیت کوین رو تحریم کنه و یا بزرگترین فروشگاه اینترنتی دنیا بیت کوین رو به عنوان ارز اصلی خودش بپذیره.

همه اینها روی قیمت و ارزش بیت کوین تاثیر دارند. اما چطور می‌تونیم یه تحلیل و پیش بینی درست از رشد ارزش بیت کوین داشته باشیم؟

تاریخ و آمار همیشه باعث رشد بشر بودند و تحلیل رشد مثبت و منفی بیت کوین می‌تونه یه پیش بینی انحصاری به ما بده. برای مثال وقتی ارزش بیت کوین سقوط کرد یا رشد خیلی بالایی کرد بشینیم دقیق بررسی کنیم که چه خبری باعث این تاثیر روی بیت کوین شده و به محض اینکه قرار شد خبر مشابهی روی بده سر وقت دارائی بیت کوینمون رو بفروشیم یا بیت کوین خریداری کنیم!فقیت %99 روی یک محصول یا سرویس سرمایه گذاری نکنید. حالا می‌خواد بیت کوین باشه، طلا باشه یا هر چیز دیگه ای! و نکته مهمی‌که همیشه تاکید دارم اینکه همه دارائی زندگیتون رو حتی با احتمال 90پیش بینی موفق برای یک پیش بینی و احتمال سرمایه نکنید!

به نظر شما چه عواملی باعث افزایش یا کاهش بیت کوین میشه؟

وب سایت ارز جهانی

www.ArzeJahani.ir

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال

اخبار مربوط به هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال در کره شمالی می‌گویند ارزدیجیتال یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *