آنتی ویروس رایگان برای بیت کوین و ارز دیجیتال

دانلود رایگان بیت دیفندر قوی ترین آنتی ویروس جهان برای امنیت کیف پول و اطلاعات مربوط به حسابهای بیت کوین و ارز دیجیتال شما

حتما بارها شنیدید که حسابهای بانکی یا بیت کوین افراد هک شده و دلیلش این هست که بصورت مخفی ویروس و بدافزار در داخل کامپیوتر افراد بارگذاری می‌شه و بدون اینکه شما اطلاع داشته باشید، اطلاعات مهم موجود در کامپیوتر یا گوشی شما برای کسی که ویروس رو برنامه نویسی و مدیریت کرده ارسال می‌شه.

این انتی ویروس همه کاره تا 90 روز برای شما رایگان است و می‌توانید بر روی تا 6 دستگاه مانند کامپیوتر ویندوز – گوشی موبایل اندروید – تبلت ویندوز و … نصب و استفاده کنید.

دانلود رایگان بیت دیفندر

پس اگر در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارید نصب و مهم تر از همه به روزرسانی همیشگی آنتی ویروس خود را “هرگز” فراموش نکنید.

چطور سیستم ما ویروسی نشود؟

  • بدون داشتن یک ضدویروس قوی هرگز و هرگز فلش مموری که در کامپیوتر مراکز عمومی‌همچون، دانشگاه، عکاسی، کافی نت و … وارد شده را داخل کامپیوتر و گوشی خود نکنید!
  • به هیچ عنوان از کانال‌های تلگرامی‌و شبکه‌های اجتماعی اپ برای گوشی خود دانلود نکنید.

Bitdefender 2019 solutions stop attacks before they even begin!

Try 90 days free of Bitdefender Total Security 2019*

نرم‌افزار ضدویروس سه وظیفهٔ عمده را انجام می‌دهند: ۱. بازرسی یا کشف، ۲. تعیین هویت یا شناسایی، و ۳. آلودگی‌زدایی یا پاکسازی شرکت‌های سازنده نرم‌افزارهای ضدویروس، با ساخته شدن ویروس‌های جدید، الگوهای نرم‌افزاری آن‌ها را کشف و جمع‌آوری می‌کنند و به همین علت لازم است تا این نرم‌افزارها هر از چندگاهی به‌روزرسانی شوند تا الگوهای جدید ویروس‌ها را دریافت کنند.

ویروس‌های رایانه‌ای برنامه‌هایی دارای درجه‌ای از هوشمندی هستند و روش‌های بسیاری وجود دارد که توسط آن‌ها اطلاعاتی از رایانهٔ شما به نویسندهٔ ویروس یا افراد سودجوی دیگر ارسال شود. به‌عنوان مثال، شما در حال نگاه کردن به یک فیلم روی اینترنت هستید، یا در حال خواندن یک نامه و بسیاری کارهای عادی دیگر… و بدون آنکه بدانید در همان زمان به ویروسی اجازه داده‌اید تا کامپیوتر شما را بررسی و تحلیل کند.

بسیاری از اوقات هنگامی‌که شما آن‌ها را شناسایی می‌کنید و از بین می‌برید، خبر ندارید که ویروس برای ورود مجدد و فعال شدن در کامپیوتر شما قبلاً چارهٔ لازم را اندیشیده‌است و راه‌های دیگری (در پشتی) برای حمله مجدد به رایانه یا گوشی شما ایجاد کرده‌است.

درباره ارز جهانی

اخبار و دنیای رمزارزها ، آموزش ارزدیجیتال، خرید و فروش بیت کوین و کلیه رمزارزها در سایت اینترنتی ارزجهانی

همچنین ببینید

هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال

اخبار مربوط به هک رمزارز – سرقت ارزدیجیتال در کره شمالی می‌گویند ارزدیجیتال یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *